Thursday, June 17, 2010

زبون دراز

-: زبون دراز* زود باش بساز
+: چی بسازم؟
-: دروغ بساز
+: ای وای نگو، دروغگو دشمن خداس
-: من که باور نمی کنم تو راس بگی. قصه چوپون دروغگو رو تو حتما شنیدی
+: آره شنیدم
-:پس چرا تو دروغ می گی؟ پس چرا چاخان می کنی؟
+: . چیکار کنم، عادتمه. اگه یه روز دروغ نگم، غش می کنم، تب می کنم. آخه اوستا... یه چیزی هم شما بگو، حقیقتو برای بچه ها بگو
=: بچه ها می دونین، زبون دراز اونقدا تقصیر نداره! می دونین تقصیرا گردن کیه؟ اونایی که حرفشو گوش می کنن. عدل و انصافو و مروت رو فراموش می کنن

----
 ماهایی که اوائل دهه شصت به دنیا اومدیم "زبون دراز" رو می شناسیم. خیلی دروغ می گفت و با آریا و پوپک و اوستا بازی می کرد. هیچ ویدئویی ازش پیدا نکردم جز این ویدئوی داغون توی فیس بوک و اون دیالوگ بالا رو هم از نوار قصه اش یادم بود. مسئولیت ارتباطات پیچیده بین هر چیزی به عهده خودتونه.

No comments:

Post a Comment